Veel gestelde vragen

Heb je vragen over de haar integratie systemen van Wingens Haarwerken? Weet, je bent niet alleen. Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen. Neem een kijkje en wellicht staat jouw vraag er ook tussen.

  • Zijn jullie een erkend bedrijf?

    Wingens Haarwerken heeft 2 certificeringen. Zowel Anko haarwerk specialist als SEMH.
    Tevens hebben wij contracten bij bijna alle zorgverzekeraars.

  • Hoe werkt jullie haar integratie systeem?

    De haar integratie systemen zijn vederlicht en komen met verschillende weefsel structuren: sommige met fijn gaas, anderen met een extreem dun membraan. Alle systemen integreren met je eigen haar, individueel. Hierdoor hebben we de mogelijkheid de juiste hoeveelheid haren, volume en uiteraard haarlengte op een persoonlijke manier aan te passen.

  • Gaat mijn zorgverzekeraar de kosten betalen?

    Uw arts of dermatoloog kan de medische noodzaak van een haarwerk bepalen. Als en wanneer dat nodig is, zal er een recept geschreven worden die wij vervolgens zullen inleveren bij de zorgverzekeraar. De vergoeding kan variëren per zorgverzekeraar. Bekijk hier hoeveel u terug krijgt: VERGOEDINGENWIJZER

  • Geeft de bevestiging schade aan mijn haar?

    Nee, Het vastmaken gaat met technieken die geen schade aanbrengen aan uw eigen haar. Zo kan het haar groeien zonder hinder en wordt het niet beschadigd.

  • Kan ik gaan zwemmen?

    Ja, je kunt zonder enige beperkingen en met absoluut vertrouwen gaan zwemmen. De bevestigingsmiddelen zijn bedoeld om voortdurend in contact te zijn met water. Hetzelfde geldt voor de basis en zal niet anders aanvoelen dan je eigen haar.

  • Kan ik ook de haarkleur te veranderen?

    Over het algemeen is het mogelijk om de haarkleur te veranderen, maar niet aan te raden. De kleur gaat bepaald worden naar je eigen kleur en zal niet gekleurd hoeven te worden.

  • Welk type bevestiging is het beste voor mij?

    Wij geven je de keuze tussen “niet permanent” en een “permanente” bevestigingswerkwijze. Als je je haar integratie op en af wil zetten en wanneer je maar wilt, moet je gaan voor “niet permanent”.

    Bij de “permanente” bevestiging zien we je om de 4-5 weken, hierdoor heb je maximale veiligheid bij het sporten en zwemmen en kun je vol vertrouwen en zonder enige problemen douchen en je haar wassen

  • Kan ik mijn haar zoals gebruikelijke stijlen?

    De haar integratie systemen worden persoonlijk aangepast bij jouw levensstijl en persoonlijke stijl. En uiteraard kun je je haar vervolgens stylen naar gewenst en in vele verschillende kapsels. Je kunt je haar dus föhnen, krullen of straighten zoals je gewent bent.

  • Kun je zien dat ik een haar integratie heb?

    Nee, je haar integratie vermengt zich onzichtbaar met je eigen haar.

  • Hoe gaan jullie om met klachten en zijn jullie aangesloten bij een geschillencommissie?

    Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt

    Bent u ontevreden over uw behandeling?

    Kom altijd eerst naar ons toe met uw klacht, zodat wij de klacht met u kunnen oplossen.
    Lukt het ons niet om er samen uit te komen, dan kunt u de klacht schriftelijk bij ons indienen.
    Wij zullen binnen 5 dagen schriftelijk reageren op uw klacht.

    Ons bedrijf is lid van de ANKO en is hierdoor aangesloten bij De Geschillencommissie.
    Als wij er samen niet uit komen kunt u contact opnemen met de geschillencommissie.
    U kunt uw klacht indienen via de website van de geschillencommissie:  https://www.degeschillencommissie.nl/
    Of bel 070-3105310.

    Kijk op deze site eerst in het uitspraken register, daar ziet u welke uitspraken zijn gedaan in een geschil.
    Dan weet u of het zinvol is om de klacht in te dienen.
    Voor de behandeling van een klacht bij de geschillencommissie , betaalt u een financiële bijdrage.

Meer informatie
Nog vragen?
Neem met ons contact op voor meer informatie.
Contact opnemen